Известие

Collapse
No announcement yet.

антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
    колеги а как да източа антифриза като гледам на маркуча долу е някъква много странна скоба и най важното как да източа всичко от блока ???
    Маркуча който влиза отдолу на радиатора го откачи от термостата и после го свали надолу за да изтече всичко.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
      Маркуча който влиза отдолу на радиатора го откачи от термостата и после го свали надолу за да изтече всичко.
      колега я кажи на снимката http://store.picbg.net/pubpic/B2/7B/...b77c50b27b.bmp от точка 1 или 2 (долу) да откача маркуча,а требва ли да е отворил термостата за да изтече всичко

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
        колега я кажи на снимката http://store.picbg.net/pubpic/B2/7B/...b77c50b27b.bmp от точка 1 или 2 (долу) да откача маркуча,а требва ли да е отворил термостата за да изтече всичко
        От т.1.Желателно е да е отворил термостата иначе няма да източиш всичко,но се пази да не се изгориш.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
          От т.1.Желателно е да е отворил термостата иначе няма да източиш всичко,но се пази да не се изгориш.
          да разбрах те и мерси много,само едно неми е ясно.Има някакви странни скоби на тези маркучи,как и с какво се свалят

          Comment


          • #20
            Зависи от скобата някой са с болт, т.е. с права отверка, за другите нямам идея. Задължително го прави на студен двигател

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
              да разбрах те и мерси много,само едно неми е ясно.Има някакви странни скоби на тези маркучи,как и с какво се свалят
              Не знам какви са при теб-има такива които са фабрични и те се сменят с нови,има и такива които се разтварят със специални клещи.Ако не можеш да я свалиш-скъсай я,но после сложи нова и не купувай от евтините китайски скоби.Купи си немска,полска или друга,но не и от тези дето са по лев килото.

              ---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:57 ----------

              Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
              Зависи от скобата някой са с болт, т.е. с права отверка, за другите нямам идея. Задължително го прави на студен двигател
              при студен мотор остават около 2 л. в мотора.

              Comment


              • #22
                и ще остане 1 квадратен метър кожа по двигателя. антифриза се сменя само на студен двигател.
                точка

                Comment


                • #23
                  ето ги скобите http://store.picbg.net/pubpic/34/A5/...6bf82634a5.JPG
                  http://store.picbg.net/pubpic/E9/C2/...1ee6f8e9c2.JPG
                  как се сваля тва чудо???

                  Comment


                  • #24
                    с клещи резачи късаш закопчалката и на мястото на скобата слагаш такава с винт.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      с клещи резачи късаш закопчалката и на мястото на скобата слагаш такава с винт.
                      Браво, майсторе
                      Подпъхни с тъничка отвертка странично под горната част на закопчалката и ще се отвори
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        и ще остане 1 квадратен метър кожа по двигателя. антифриза се сменя само на студен двигател.
                        Интересно аз как все още имам кожа при положение,че сменям антифриза на загрял мотор.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                          Интересно аз как все още имам кожа при положение,че сменям антифриза на загрял мотор.
                          незнам колега, то и от гасенето на чернобил има още живи хора . безопасноста е на 1-во място. на всякъде пише системата да не се отваря докато е гореща.да не говорим че изпаренията са отровни и така температурата на двигателя може рязко да скочи.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Това,че на някой му се е разминало и не си е счупил главата,изрязал пръстите или не си е свалил кожата,не означава,че е невъзможно!Когато се предупреждава за възможни опасности е редно да се вслушаме,а не да се правиме на герои!Смяната на антифриза на топъл двигател крие и друга опасност.Наливането на студения антифриз свива разко ризите на блока и е възможно блокирането на мотора.Рязкото изстудяване също не е благоприятно.Може да се получат и изкривявания и вътрешни напрежения,а от тях и скъсване на детайли!
                            Мислете преди да пишете простотии и да се правите на много печени!От такива самохвалковщини понякога и се умира.Не това е целта на раздела,а и на форума,като цяло!
                            За дърво сте!Хванала ви е жегата!
                            Що не се охладите с някоя студена бира!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Наливането на студения антифриз свива разко ризите на блока и е възможно блокирането на мотора.Рязкото изстудяване също не е благоприятно.
                              Що не се охладите с някоя студена бира!
                              Еее, колега, става въпрос за източването
                              А за наливането си прав - добре е да се поизчака
                              А пък за студените бири си най-прав
                              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                                Еее, колега, става въпрос за източването
                                А за наливането си прав - добре е да се поизчака
                                А пък за студените бири си най-прав
                                Щом ще чакаш да истине, по-добре го източи като е изтинал.

                                Пък и victorbg не говори за изцяло студен двигател, а поне да спадне темп до <40 градуса. Така, че всички сте прави в случая, вече човека сам да си преценява. Аз лично бих изчакал около час преди да почна да източвам.

                                Comment

                                Working...
                                X